War rendszer megreformálása

Pedro💯 · 1370

Nem elérhető Pedro💯

  • Überkocka
  • *
    • Hozzászólások: 4983
    • Tumblr
Dátum: 2018. március 31. - 00:26:03
Kedves Játékosok!

A War rendszer reformálásán gondolkoztunk, és mivel konkrét ötletünk nincs, szeretnénk kikérni a véleményeteket! Ebben a témában részletesen kifejtve leírhatjátok azokat az ötleteket, amelyekkel jobbá és élvezetesebbé tehető a warozás.

2 téma, amely beindíthatja a fantáziátokat:
https://classrpg.net/index.php?topic=194643.0
https://classrpg.net/index.php?topic=193744.0




Megkérek minden fórum felhasználót, hogy mindenféle OFF-ot kerüljünk!
A büntetés: 100% figyelmeztetés!


KIZÁRÓLAG az új WAR-rendszerrel kapcsolatos elképzelések jöhetnek, amelyről lesz egy szavazás os kirakva.

OFF-nak minősül:
Más ötletére reagálni - Tedd meg privát üzenetben! Kizárólag ötleteket várunk
"Maradjon a mostani" - Lesz ilyen opció szavazásnál
.. és hasonlóak, amik nem az új, általad elképzelt war-rendszert írják le, és az admin/globmod OFF-nak ítéli meg

Kérésre én nyitottam meg, így kérlek titeket, az ötlettel kapcsolatban ne engem keressetek.

Jelenleg inaktív
Név: Pedro Marquez
Nem: Férfi
Születési hely: Kuba, Havanna
Születési idő: 1974. június 03.
Államba történő bevándorlás: 1993. július 07.
Foglalkozás: SASD Sheriff
Foglalkozás betöltésének kezdete: 2017.12.20.
Korábbi munkahelyek: NAV Vezérezredes, Katona Vezérezredes, Rendőr Százados
nocoolnamesleft.tumblr.com


Elérhető Farder Gates

  • Überkocka
  • *
    • Hozzászólások: 5070
  • [FA]Rder
Válasz #1 Dátum: 2018. március 31. - 00:46:57
Farder Az én kérésemre nyitotta meg! Hideg-meleg nekem jöhet.

NUT BEN JAOSZ?

>> 19 << Farder Gates >> 19 <<




Pályafutásom:
TS3 Moderátor
Fórum Globális Moderátor
Beta Tester

Örök AdminSegéd (2018. 03. 08.)
Admin 1 (2018. 03. 13.)
Admin 2 (2018. 03. 25.)
Admin 3 (2018. 04. 22.)
Admin 4 (2018. 05. 12.)
FőadminSegéd (2018. 06. 11.)
Főadmin (2018. 07. 01.)



Nem elérhető Edward V Snowden

  • Fórumkirály
  • *
    • Hozzászólások: 5692
  • All Time Most Hated Developer
    • IG név Edward V Snowden
Válasz #2 Dátum: 2018. április 12. - 20:54:03
Még régebben jártunk efellé a téma felé, így nem biztos, hogy sokan emlékeznek rá, de több szempontból is vannak fontos kérdések.
Például:

Lehessen-e egyszerre több fronton is bandaháborúzni?
Legyen-e több körből (max 3) eldöntött egy terület tulajdonjoga?
Adjon-e automatikus jutalmat a terület.
Mit kelljen egy aktuális területen tenni a tulajdonjogért?
Kelljen-e bármilyen OOC jellegű aktivitás a bandaháborúzás jogáért (játszottóra)
Mit jelent valójában egy bandaháború?
Milyen bandaháborút szeretnének a játékosok akik ezt a rendszert használnák?
Mit kell tenni a tulajdonjog megtartásáért?


Én személy szerint azt gondolom, hogy lehetségesnek tartanám egy-két új war típus bevezetését.

Raktár Háború

A Varrios Los Aztecas interiorhoz hasonlatos interiorban (természetesen más-más berendezéssel) lenne maga a csata (például).
Ez meghatározza, hogy területről kiesni nem lehetséges. Mind a két fél (csapat) egy különböző ajtónál (nem teleportos, csak jelképes) kezdene, szóval nem szétszóródva. Így a war része lenne a megfelelő helyezkedés kialakítása. Nem alapból a "best" pozicióból kezdene a kezdeményező fél.
Mondjuk, hogy ne csak a lövöldözésből álljon az egész dolog. Kelljen elvégezni bizonyos terület specifikus feladatokat ahhoz, hogy a terület a feladat sikeressége esetén átkerüljön az új tulajdonoshoz. Az eredeti tulajdonosnak pedig szimplán akadályoznia kell a feladat elvégzését.
Esetleg lehetne még extrázni azzal, hogy minden résztvevőben legyen valami speciális amiért fontos része a bandaháborúnak.
Például: Mesterlövész, Műszerész, Informatikus / Hacker, Mérnök, Bombaszakértő.


Biznisz Adószedési jog

Sokan láttak már ezzel kapcsolatos Maffiás filmeket. Ezért konkrétabban nem is részletezném. Tulajdonképpen abból állna, hogy a támadó fél odamegy törni / zúzni. A védő fél pedig ezt megakadályozhatja, ha már övé az adott hely (lehet semleges). Ez alapján természetesen a tulajdonos kapná az adó egy részét. A különbség az, hogy ezekbe beleszólhat a rendvédelem is. Így, ha kimennek valaminek a hatásáraa (ez még kitalálásra vár) és megakadályozzák bármelyik fél felülkerekedését, akkor a terület 24 órára semlegessé válik (tehát kap 24 óra védelmet) A semlegesség ideje alatt a tejes adója a kormánynak menne (mert amikor el van foglalva akkor is menne a kormánynak, de menne a tulajdonosnak is).

A több frontos bandaháborúnak hála taktikázni kellene, hogy adott területre kik és hányan mennek, hogy maradjon még ember, ha esetleg mást kell támadni avagy védeni. Ezáltal lenne értelme a túlerőnek is, csak éppen számítani kell rá, hogy mennyire gyengítse a többi frakcióbéli csapat támadó/védő erejét.

"A nézõtérrõl, a helyedben kussolnék!"
"Lehetetlen nem létezik, csak a megoldás időleges hiánya."


Elérhető Farder Gates

  • Überkocka
  • *
    • Hozzászólások: 5070
  • [FA]Rder
Válasz #3 Dátum: 2018. április 16. - 15:48:47
Változtatni kell az biztos

NUT BEN JAOSZ?

>> 19 << Farder Gates >> 19 <<




Pályafutásom:
TS3 Moderátor
Fórum Globális Moderátor
Beta Tester

Örök AdminSegéd (2018. 03. 08.)
Admin 1 (2018. 03. 13.)
Admin 2 (2018. 03. 25.)
Admin 3 (2018. 04. 22.)
Admin 4 (2018. 05. 12.)
FőadminSegéd (2018. 06. 11.)
Főadmin (2018. 07. 01.)



Nem elérhető Ralph Crawford

  • Újonc
  • *
    • Hozzászólások: 25
Válasz #4 Dátum: 2018. április 16. - 22:19:32
War rendszer, hm. Úgy ahogy van el kell engedni. Nem RP szerverre való dolog ez.



Nem elérhető Chad Delonge

  • rIpStiLLoW
  • Hõstag
  • *
    • Hozzászólások: 589
  • rIpStiLLoW
Válasz #5 Dátum: 2018. április 16. - 22:45:02
Ralphal értek egyet, lejárt dolog ez a WAR rendszer, pont írni is akartam csak észrevettem, hogy leírta.... Úgy gondolom RPből is meglehet oldani a WAR-t márpedig úgy legalább észlelnénk a bandák  jelenlétét a szerveren akár maffiákét, így pedig csak akkor amikor bankot rabolnak vagy m4esekkel szambáznak északi rablásnál.. Úgy gondolom teljesen felesleges egy parancs avagy akármi hasonló az egészhez... Szimplán van pár banda, ők eldöntik, hogy melyik utcától melyikig ér az ő fennhatóságuk, majd ha betéved egy másik bandás a területükre lelövik, akár elmennek mondjuk egy utcával bővíteni a területet és ott tanyáznak, amíg a másik el nem fogadja, hogy igenis elvesztette az utca azon felét, lehet ezen kívül pullozni vagy szimplán rálőni egy két tagra, majd elmenekülni, növelné az egész az RPt illetve végre észlelnénk a bandákat a szerveren.. Továbbá a maffiák tudnának üzletelni nyíltan a bandákkal avagy fenyíteni az RP szitunak megfelelően stb...



Nem elérhető 👑 Cornelia 👑

  • 👑 👑 Royal Family 👑 👑 Princess
  • Fórumprice
  • *
    • Hozzászólások: 1537
    • IG név Cornelia_L_Britannia
Válasz #6 Dátum: 2018. április 17. - 01:56:21
Chadel értek egyet és mint a Single playerben a térkép mutatná, hogy mekkora a területe az adott bandának így ezt jelezve mindenkinek a térképen. A rendőrök többségében azokon a területeken járőröznének ahol magas az adott bandák aktivitása.

Idézet


A világ tele van hazugságokkal!
"Ne ölj, ne lopj, ne hazudj, ne paráználkodj".
Ezek mind hazugságok, megtévesztések.
"Nem akarom, hogy megöljenek. Nem akarom, hogy meglopjanak".
Ezért használnak ilyen hazugságokat, mint az igazság vagy az erkölcs, hogy megvédjék gyenge önmagukat. A valódi igazság a túlélésben rejlik.
Egy maradhat, aki mindent elnyel, legyen szó más emberekről, vagyonról vagy hatalomról, vagy akár az egész világról!

Mi az emberek kívánsága?
Éhínség, nyomor, diszkrimináció, korrupció, háború, terrorizmus...
Míg az emberek azt kívánják, hogy minden probléma eltűnjék a világból, addig reménytelenül próbálják nem megérteni egymást.

A jó és a rossz csupán az elő- és hátlapja ugyanazon kártyának.

Csak azokat, akik készen állnak arra, hogy tüzeljenek, kellene eltüzelni.




Nem elérhető Chad Delonge

  • rIpStiLLoW
  • Hõstag
  • *
    • Hozzászólások: 589
  • rIpStiLLoW
Válasz #7 Dátum: 2018. április 17. - 07:01:58
Szerintem ez a terkepes dolog nem szukseges meg picit mar felesleges is, eleg csak tudniuk a terkep szinezes meg rendszer rairas mar pici bonyolitas



Nem elérhető SteveN ⍍

  • Teljes tag
  • *
    • Hozzászólások: 497
    • IG név Steven Surenos
Válasz #8 Dátum: 2018. április 17. - 08:06:37
Ha lejárt rendszer akkor mégis mi ként kéne eldönteni hogy ki nyeri az adott területet? Pénzfeldobás vagy mi? Szavazzunk oszt aki veszít lázadjon fel vagy mizu?

Valahogy úgy kell megcsinálni hogy ne legyen értelme hogy látod az ellenséget. Mutassa a térképen meg legyen neveket hogy ne legyen értelme namtagetelni mert az életben nem lesz itt kliens.

Kezdés:2012.szeptember


Nem elérhető Chad Delonge

  • rIpStiLLoW
  • Hõstag
  • *
    • Hozzászólások: 589
  • rIpStiLLoW
Válasz #9 Dátum: 2018. április 17. - 10:29:10
Mi alapján döntik el? Aki a dominansabb az adott teruleten, ne legyunk mar ennyire beszukultek, hogy Rpvel nemtudjuk eldonteni hanem mindenkepp script kell hozza



Nem elérhető SteveN ⍍

  • Teljes tag
  • *
    • Hozzászólások: 497
    • IG név Steven Surenos
Válasz #10 Dátum: 2018. április 17. - 10:32:30
Mi alapján döntik el? Aki a dominansabb az adott teruleten, ne legyunk mar ennyire beszukultek, hogy Rpvel nemtudjuk eldonteni hanem mindenkepp script kell hozza

 :)) :)) :))

« Utoljára szerkesztve: 2018. április 17. - 10:58:18 írta Henrik T. Scaletta ™ »

Kezdés:2012.szeptember


Nem elérhető Max 🏔

  • Kezdõ kocka
  • *
    • Hozzászólások: 2018
  • "Túl könnyű megkeresni"
    • IG név Max Vincenzo
Válasz #11 Dátum: 2018. április 17. - 14:40:46
Volt már erről szó annak idején hogy ki kell venni a wart. Sajnos ha kikerül az egyenlő a lakattal és ezt eddig mindegyik vezetés jól tudta. Viszont az tényleg igaz, hogy egy kis frissítés mehetne rá mert 2011óta ilyen a war.

Volt Szerver Főadmin


Nem elérhető Paul O'Neill ™ [Kosztó]

  • Fórumprice
  • *
    • Hozzászólások: 1940
Válasz #12 Dátum: 2018. április 17. - 19:50:41
Volt már erről szó annak idején hogy ki kell venni a wart. Sajnos ha kikerül az egyenlő a lakattal és ezt eddig mindegyik vezetés jól tudta. Viszont az tényleg igaz, hogy egy kis frissítés mehetne rá mert 2011óta ilyen a war.

Amilyen állapotok uralkodnak itt, már most mehetne rá a lakat.

Oktatóleader
2010. február - 2010. április
2011. augusztus 1. - 2013. március 2.
2013. június 22. - 2013. október 1.

Tûzoltóság újraszervezõje
2014. Január 26 - 2014. Február 16.

Kormány leader
2014. Január 3 - 2014. július


Nem elérhető Derek_Vinyard

  • Kadét
  • *
    • Hozzászólások: 91
Válasz #13 Dátum: 2018. május 01. - 14:47:25
Azaz a gangelés lenne a legjobb a varra... talán annó az ütős war is odavert... nemtom itt benne e van..

„ Attól függetlenül, hogy milyen pályát választunk, ha felfedezzük, hogy minden legyőzött akadály voltaképpen egy következő akadályra készít fel, azon az úton haladunk, amely a sikerhez vezet. ”


Ezio Mardel

« Címzett: Derek_Vinyard Dátum: 2017. Február 05. -12:42:09 »
Csá, szép az UB kérelmed utolsó sora, szakadtam :'D

[23:00:45] Derek_Vinyard ki lett rúgva Oberth_Andras által | Oka: Ahogy szeretnéd


Nem elérhető Spici

  • Kezdõ kocka
  • *
    • Hozzászólások: 2362
    • IG név Steven Jay Russell
Válasz #14 Dátum: 2018. május 01. - 14:50:13
Amúgy miért ne lehetne olyan mint egy CS:GO mérkőzés?

LÁSD: 8 meccsből aki többet nyer azé lesz a terület.
Félidőnél "térfélcsere".

Döntetlennél megmarad a terület azé akié volt.